Ikut Belakang

Friday, May 21, 2010

Memang Umph

Masuk ke Dalam Cahaya 1983

Aku mengenali Abdullah Hussin sejak membaca bukunya Masuk ke Dalam Cahaya terbit tahun 1983, aku belum lahir lagi.


Imam/Abdullah Hussin/Utusan Publications & Distributors SB/Kuala Lumpur 1995

Buku ni dah lama aku baca. Semenjak Sekolah Menengah lagi. My Sis yang beli. Mula-mula tengok terset dalam fikiran, mesti cerita yang berat, malas la nak baca. Tapi hati melompat-lompat suruh baca juga. Baca sekarang - bagi arahan.

Then, aku start baca sampai habis. Lepas habis, baca lagi straight memang cerita yang bagus. Jadinya aku tak payah nak cerita panjang, silakan baca komentar daripada pemblogger http://jiwarasa.blogspot.com/2005/03/imam-sn-abdullah-hussain.html Saudara ni sudah membuat ulasan yang terbaik.

MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?