Ikut Belakang

Thursday, September 30, 2010

Kuman

Sebenarnya hari yang lepas-lepas, aku beriya-iya nak menjadi seorang pemblog (?) atau pun seorang penulis blog yang tegar seperti Hanis Zalikha atau pun kawan aku yang rajin meng-update blognya iaitu Poyaty. Tapi, hangat-hangatnya macam tahi ayam je.

Setiap hari duk fikir apa cerita aku nak taip kat blog. Ye-ye la aku fikir, nak up-date cite yang aku tengok sama ada movie atau drama atau pun buku latihan sepupu-sepupu aku kat kampung tu. Dah pula dapat dua tiga cerita yang macam best, berkobar-kobar sungguh macam lagu Berkobar-kobar Yassin feat Vince tu, tetiba paras meter menurun. Sebab? Aku tengah google gambar nak cari sumber bagi karangan bergambar aku, terpesong pulak pergi tengok gambar lain. Hehe, bukan pe, tergoogle Lady Gaga. Eheh, takla, aku suka baca Illuminati dalam fb Hilmi, so aku terkubur bersama impian blog yang berkobar.
Apa pula relatednya dengan tajuk Kuman di atas? Ya, banyak. Punca kemalasan aku adalah kuman paling bahaya sekali. Then, sekarang ni aku demam disebabkan kuman denggi yang saje je datang nak jenguk-jenguk aku kan. Baru je nak eksyen, aku imun dari segala penyakit. Tapi Allah dah cakap, jangan riak dan berlagak, tengok, Dia dah bagi test.
Jadinya, harap-harap nanti aku akan rajin la meng-update blog yang aku punya ni. Selain daripada tengah bersedih kerana fb dah deactive, aku tak punya sumber connection lain dah. Uwaaaa, takleh baca Iluminati lagi. Banyak lagi benda aku nak baca dalam fb Hilmi. Tolong...

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?