Ikut Belakang

Wednesday, October 13, 2010

Deco Deco

Hari ini bos cuti rehat, so aku naik tocang. Pagi-pagi selepas sarap dengan lahap dan gelojoh, bab mengumbah barang-barang semula bermula. Habis aku deco ikut citarasa eksotik. Puas hati jugalah. Cuma, lepas aku alih PC ke tempat yang disuluh lampu, silau la pulak. Rasanya macam nak buat bumbung je tutup kesilauan itu. Tapi takpe, lama-lama nanti biasa la tu.

Bos court sebelah pun puji-pujian kata ofis aku praktikal (cantik le maknanya tu). Hehe. Esok, aku bimbang bos aku yang tergezut tengok PA dia dah deco-kan ofis. Sebelum ni PC aku diletakkan ke dinding dan kalau bos lalu nak masuk bilik dia, aku akan jeling je. Jadi sekarang ni PC aku kat depan, face to face la pulak.

Hasil kepada kretiviti dan daya bakat yang terendam sejak lama, terciptalah dekorasi yang indah di mata, selesa untuk duduk lama-lama kat ofis, rasa macam nak datang kerja tiap-tiap hari hatta Sabtu dan Ahad sekalipun.

Yang sedihnya, tiada gambarajah disediakan untuk catatan sejarah hari ini. Takpe, dalam dua tiga hari lagi kalau rajin nak buat Deco Deco II, gambarajah tersebut akan disediakan.

Tweet : Bekerja keras pula menyiapkan note of proceeding. Tercabut la bahu aku, telinga nanti pun kurang deria dengar dek penangan recording nanti. Uhuh...

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?