Ikut Belakang

Wednesday, November 24, 2010

Panas, Hot

Bukan tak mahu menolong orang tapi kalau kita tolong, tak dihargai buat apa kan? Pagi ni secara ikhlas mahu menolong. Aku pergi menolong dengan seorang kawan (B). Tolong buatkan kerja orang (A). Tapi lepas dah siap, orang A hanya mengucapkan terima kasih pada B sahaja, dan bukan pada aku yang sama-sama keluar peluh jantan.

Aku bukan nak mengungkit macam tak ikhlas tapi sekurang-kurangnya takdela penat sangat aku ni. Boleh tak lain kali aku tak nak tolong dia?

Nampak tak double standard di situ? Nampak tak? Nampak tak aku tengah emo nih? Nampak tak aku tengah hot nih? Ok memang tak nampak tapi aku memang tengah HOT ni.

Tweet : Boleh tak aku pergi tumbuk A sekarang?

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?