Ikut Belakang

Tuesday, November 2, 2010

Perempuan Bertelur

Hoh? Tajuk dah bikin kontroversi sepanas kain diselak tinggi paras peha. Woh. Betis takpe lagi sekarang dah bagi peha. Woi, merepek.

Oklah, semalam berdating ngan L' Amour dan berborak pasal telur. Dia kata telur yang dia beli dah habis. Then, aku cakap ambil la aku punya telur, tak makan pun takut menetas pulak bila dibiarkan lama-lama tak berusik. Sebab hari minggu je keluar berjalan window and door shopping segala hah tak sempat nak goreng telur. Alasan.

"Alamak, telur dah habis la, nak order kat Niza, dia takmo bawak"
"Amik la telur L, L tak guna la. Tak sempat nak masak"
"Masakla, kena rajin-rajin belajar masak"
"Takpe, tak makan telur pun sebab pompuan tak bertelur"
"Pompuan la kena makan telur sebab pompuan bertelur"
"Mane ada pompuan bertelur, laki je ada telur"
"Laki ada telur tapi tak boleh bertelur. Pompuan memang bertelur. Bila telur tak digunakan, ia mati dan jadi haid"

Fine.
Aku selalu kalah bila
fight.

Aku kena boomerang. Cakap laki ada telur tapi pompuan memang mengeluarkan telur. Ya, aku tahula semua tu.
Telur itu ovum.
Emo

Tweet : Selalunya gurauan dijadikan siriyes. Benda siriyes dijadikan gurauan. Then aku yang kena balik.

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?