Ikut Belakang

Monday, November 22, 2010

Tiada Ruang

Perghhh. Hari minggu selama berminggu-minggu penuh dengan acara dan agenda. Sabtu dan Ahad lepas pergi kursus wajib. 2 hari. Sabtu dan Ahad terpaksa dikorbankan. Tak boleh tidur dan bermalas-malasan di rumah.

Sabtu minggu ni, 27/11/2010 menghadiri majlis perkahwinan seorang kenalan L'Amour di opisnya. Dorang semua tak sabar-sabar nak jumpa dan kenal dengan aku wehhh. Nape tak sabar nak jumpa aku pun tak tahu la.

Okay, korang bersedia je la jumpa aku Sabtu nanti. Wahahahaha.

Tweet : Aku pun berdebar-debar jugak nak jumpa dorang. Waha

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?