Ikut Belakang

Monday, January 24, 2011

Glow of the Fireflies

Tajuk karangan tidak berkaitan dengan maksud karangan ini. Jadi, cikgu Bahasa Melayu potong markah. Setelah dipotong, body karangan saya dah jadi macam di bawah ini.
.
.
.

Nice. Haruka Ayase @ Amemiya Hotaru. Kawaii. Comei gila. Tapi sila panggil dia dengan nama
Aho(bodoh)miya.
*bukan cakap dia bodoh, tapi dalam cite Hotaru no Hikari, dia yang panggil nama dia macam tu

Hai blog yang huduh. Hari ni tak sempat nak bercerita sebab MALAS. Tengok blog dah huduh, semua orang dah malas nak baca cerita dalam masuk blog saya kan. Jadi, esok-esok atau petang-petang sikit la baru saya tulis. Bila dah blog nampak cantik di mata saya, bila dah datang 'abang Mud'.

Tweet : Hari ni abang Mud takde.

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?