Ikut Belakang

Friday, January 14, 2011

Hilang

Dua hari tak kerja, rasa macam mood nak buka blog hilang. Dah rasa blog ni tak semenggah. Takde seri dah. Tak best. Semuanya TAK. Penangan rasa malas yang menular. Duduk kat rumah membina lemak, membuat tahi mata secara banyak. Doc suruh rehatkan mata tapi tengok tv 12 jam. Adoi.

Pix tiada kena-mengena dengan tajuk. Tiada kena-mengena juga dengan cerita Jejaka Beruang.

Lenkali takmau amik MC la, mata je sakit tapi mulut dan deria rasa memang berselera 24 jam.

Tweet : Asik layan blog, sakit mata tandanya 'jangan layan blog banyak sangat'.

2 comments:

  1. sakit mata tak payah pakai spek.tak berjangkit melalui penglihatan

    ReplyDelete
  2. tapi tak tahan menerima penglihatan orang yang tengok macam tak puas hati. macam nak cakap "kau apahal"?

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?