Ikut Belakang

Tuesday, January 4, 2011

Tarik Balik

Ok, aku ketawa berdekah-dekah.
Semalam buat statement KFCM tak hensem dah. Aku toksey doh ko mung. Hahaha. Memang. Dia kan ada awek dan nak kawin dah kan. Tapi sifat kelakar yang ada dalam diri KFCM serta merta mengubah perasaan aku semula. Cewahhh.
Go BUDU, go go.
Apa punya kelakar la soalan dan jawapan masing-masing masa temubual tu?

Paling haru...
SokerLeaks: Cis, gua fan Real derr, terasa gua. Takpe, so team BPL mana yang paling lu rasa cap ayam dan paling lemau macam beskot masuk angin?
Khairul Fahmi: Macam gua cakap tadi gua tak berapa layan BPL, tapi daripada apa yang gua tengok, gua pilih Liverpool sebagai team paling Ayam Brand. Jersi tu pun elok tukar daripada 'Standard Chartered' jadi 'Standard Ayam'. Kah kah kah! (kemain lama lagi KFCM gelak masa ni, gua tunggu je bila nak habis).

Paling mantap...

SokerLeaks: Jap, kemain setia dan yakin sekali gua tengok statement lu tu.

Khairul Fahmi: Bro, gadis ni la yang follow gua dari bawah. Masa gua main Piala Presiden dulu dia dah kenal gua. Masa gua tak tahu gua nak naik macam sekarang lagi dia dah sapot gua, apa nak lagi?
Tweet : Untuk pembacaan lebih lanjut dan menggeletek deria lawak sila ke sokerLeaks-temubual KFCM. Layannn.

2 comments:

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?