Ikut Belakang

Tuesday, February 8, 2011

Suatu Hari di Tanjung Karang

Welcome to Tanjung Karang. Sungguh glemer si Tanjung Karang tempat shooting drama Nur Kasih. Tengoklah sawah nan terbentang. Eceh.

Aku segerombolan (4 orang) je bermalam di Tanjung Karang. Ini cerita 23/05/2009 yang dah basi sangat-sangat. Tapi nak jugak memaparkan keindahan Tanjung Karang yang suatu hari nanti akan menjadi tempat tinggalku. Muahahahaha.

Tengok je la gambar...

Faizal mancing sepat. Kusyuk ohh.

Poyo mancing jugak. Haha. *Jangan Kacau*

Sian Wiza. Dia sorang tak dapat-dapat ikan dari awal sampai petangnya...

Ceh. Tak abis lagi. Ikan baru makan umpan sikit, dah menggelabah nak tarik naik pancing.

Aku dah blur benda apa yang dorang ni duk main sebenarnya. Si Faizal beria la pulak

 Si Hafiz yang berlenggeng tu. Aku pun tetiba join main lompat-lompat takde pekdah. Wei ape yang ko gelak tu Faizal. Hahaha.

Semua macam takde keja lain ke nak buat? Faizal tangan bengkok. Haha.

Dah, dah. Apa la korang main tu. Tak senonoh. *Aku mungkin terjatuh kot. Haha.

Sekian. Wassalam. Pagi tengah menguning. Kami main kat sawah sampai mentari terbenam...

Tweet : Sepat goreng pun sodap


2 comments:

  1. lompat si katak lompat, lompatlah tinggi tinggi...

    ReplyDelete
  2. dulu-dulu kalau jatuh, mak tanya "berapa ekor dapat?"

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?