Ikut Belakang

Thursday, April 28, 2011

Order, Order

Nak makan ape untuk lunch hari ini? 
Pergi balik masak ke? 
Buang tebiat. Baik balik terus tak payah datang opis dah.

Nak order ke nak pilih je lauk pauk nasi campur kat kafe? 
Sudah muak makan nasi campur kembung goreng. 
Aku adalah fish person. 
Tapi kalau ada ayam goreng McD, aku akan jadi ciken persen jugak. Muahahaha.

"Kuetiau Tomyam pedas giler-giler kuah asing, bungkus satu kak".
Order, order. Telefon je akak tu.

Buasir.

Rambut gugur.

Cerry Berry sebab masam dan pedas.

PADAN MUKA.

6 comments:

  1. makan tak baca bismillah kah?he~~

    ReplyDelete
  2. Fish person?

    Ikan duyong la, ni...?

    ReplyDelete
  3. @uncle gedek

    Ikan paus la uncle...

    ReplyDelete
  4. salam
    makan lagi sorang,tak ajak gua

    ReplyDelete
  5. wsalam
    @brutal solo

    memang saje tak nak ajak awak...kehkeh

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?