Ikut Belakang

Tuesday, April 19, 2011

PMS

Hai blog tembam. Kadang-kadang orang pompuan PMS setiap hari. Bukan sekali setiap bulan. PMS tu kira-kira menyeksakan fikiran. Ada saja sakit sana sini. Yeah you PMS, like a b*tch I would know.

Sindrom PMS selalu memutuskan silaturrahim antara suami-isteri, kawan-kawan, boifren-gelfren dan sebagainya. Orang laki mana faham PMS. Mungkin dia tahu period sahaja. Tahu Kotex dan Libresse sahaja. Kalau sedang period, muka masam mesti dia cakap 'datang bulan la tu'.

Apa alasan kalau kita badmood (PMS) dan bila kawan lelaki tanya 'kenapa'? 


Kalau aku, aku jawab "Ahhh, periodla, awak mana tahu". Aku memang annoying.

...

PMS : Punish Man Severely

6 comments:

  1. perempuan tengah PMS nampak comel.tapi kadang2 rasa nak tangan jugak.serius.haha~~

    ReplyDelete
  2. @bujal X :
    betul. Saya yg pompuan ni pun tak paham nape pompuan PMS. Ngalahkan pompuan yg mengidam mengandung. hehe.

    ReplyDelete
  3. salam
    kelebihan org perempuan tu..
    dulu ada satu company nama dia perniagaan menara seri... singkatan dan logo guna PMs..bila diaorg oder barang gua mesti gelak dulu

    ReplyDelete
  4. @brutalsolo :
    Wsalam

    Betul-betul, satu kelebihan. Jangan lelebih je, nanti berbekas pipi.

    Nak-nak plak staf kat PMS tu semua pompuan, abis la...

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?