Ikut Belakang

Thursday, April 21, 2011

Tengah Cari Teman

Hai Belog Kepam

Sebenarnya *saya kesunyian. Saya nak cari teman. Saya tak ramai teman. Tak kisahlah teman tapi mesra ke, teman tapi manja ke. Siapa-siapa la. 

Ciri-cirinya teman yang saya nak cari itu? Seperti dibawah : 



Yang Boleh Temankan Saya Pergi Pesta Buku Antarabangsa 2011 minggu ini...

 (tengok, saya sorang-sorang je...)

  Eh. Silap gambar lak. 
Bukan temankan saya pergi ke pantai ye. Tapi kalo nak ikut pun boleh jugak.

.

.


 Ini maksud sebenar. Jom ramai-ramai...



Tahun lepas pergi dengan hosmet. Tapi tahun ini dia pergi hari weekday, jadi saya tak boleh ikut.

Tweet : Tiba-tiba "saya" berubah jadi baik.

6 comments:

  1. support makan dengan transport~saya temankan~wee~~~haha~~

    ReplyDelete
  2. @bujal x

    Boleh..............
    on. sms, sms

    ReplyDelete
  3. ell ,date tak sesuailah. bestnya mesti ada jual novel, ada discount.

    ReplyDelete
  4. @CIDDC :

    Best, semua buku ada diskaun. time ni jela nak merayap.

    ReplyDelete
  5. Pesta buku bes...

    Yang tek best nya bila sales person serbu kita....

    ReplyDelete
  6. @uncle gedek :
    Time camtu pun ade gak kan.

    Jom la ikot kite

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?