Ikut Belakang

Friday, May 20, 2011

My New Friend(s)

Hai blog.
Sudah seminggu saya dapat kawan baru.
Kalau tak saya sorang-sorang je dalam bilik.
Tidur tak berpelukan pun.
-Zira-

Sudah seminggu saya dapat kawan baru.
Kalau tak saya dua-dua orang je dalam bilik.
Tidur tak peluk dengan Tedi.
-Petrik-

Sudah seminggu saya dapat kawan baru.
Kalau tak saya dua-dua orang je dalam bilik.
Tidur tak peluk dengan Petrik.
-Tedi-

Tapi, sekarang kami bertiga.  
Zira biasalah tido dengan tuan dia.  
Petrik dengan Tedi tido berdua. 

Gila ke ape?
Toy(s) bercakap?
Gagagaga.

Ekceli, kazen aku (student UM yang cuti sem sekarang ini) tumpang barang dia kejap kat bilik.
So, babysit dia punya toy(s) kat bilik aku.
I do want your Tedi, can or not?

 Petrik and Tedi
 My Zira (takde nama lain ke ko nak bagi?). 
Abis tu, nak panggil Pah?

We are happy family. =P

11 comments:

  1. Rasa macam entri bodoh pulak hari ini.

    Tak sabar cuti esokkkkk

    ReplyDelete
  2. cute! teringin nak petrik camtu tapi tiada siapa sudi bagi.. =P

    ReplyDelete
  3. @reen

    kita ada satu je. dah ada hubby watpe nak lagi

    ReplyDelete
  4. @bujal

    eh, DNA tu.
    ade....
    banyak...

    ReplyDelete
  5. @inspirationalefeks

    patung orang punya...

    ReplyDelete
  6. @uncle gedek

    sumber bau masam

    ReplyDelete
  7. binatang tak liar langsung...

    ReplyDelete
  8. @pembaris

    sebab saya yang baik-baik juga

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?