Ikut Belakang

Wednesday, May 11, 2011

Sedikit, Sekejap

Hai hai blog kepam busuk berkulat.

Lamanya tak mengadu kat blog ni. Sibuk sangat-sangat-sangat.

Balik ke rumah pun terus tido je. Memang tak ada masa.

Oleh kerana amat rindu nak emo sikit-sikit pun boleh la walaupun sekejap.

Bai. Tsk Tsk.

Tweet : Aku nak emo jugak kenapa ada orang awam selalu cakap orang gomen takde keja melangut, lembab, birokrasi? Aku ni rasa macam orang putus nyawa tak sempat catch-up kau tak nak kira? Huh. Marah ni.

12 comments:

  1. eh aku keje gomen rilek hapa~~haha~~

    ReplyDelete
  2. @ bujal

    memang suk rilek giler...

    hahaha.

    ReplyDelete
  3. musim panas..org cepat marah

    ReplyDelete
  4. uncle nak kerja gomen... tapi diorang mintak potong rambot....

    Takpe la....

    ReplyDelete
  5. @uncle gedek

    Kalo nak masuk tv gomen boleh ikat rambut kemas-kemas.

    Rasanya-rasanya macamana?

    ReplyDelete
  6. @pembaris

    betul. macam nak pegi keja berbogel pun takpe sebab panas sangat. Kan?

    ReplyDelete
  7. A'ah kan. Kene tunjuk dpn mata agaknya ell..

    ReplyDelete
  8. @uncle gedek

    ikat dan sorok dalam kopiah. takpe

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?