Ikut Belakang

Tuesday, June 14, 2011

Jujur

Sebenarnya lagi best kutuk orang depan-depan atau belakang-belakang?

Bukan menumpat tapi mengata

Bukan mengata lah tapi memberitahu

Fine. End

10 comments:

  1. cik ina suka cakap depan-depan kalau ada yang tak betul. cam tak de feadah je cakap belakang , sapa nak dengar.

    ReplyDelete
  2. suka kutok orang dalam komen belog...

    (kamu tak kena gegaran tadi? Ramai orang kena turon bangunan kat tempat kamu...)

    ReplyDelete
  3. @Cik Ina

    boleh tengok muncung panjang sedepa atau muka masam mencuka.

    Lagi best, adegan tarik rambut

    ReplyDelete
  4. @gedek

    dalam belog memang mudah.
    cuba kalau depan-depan, dorang takut. nama lagi ngumpat kan.

    (ye, rasa. tray bergoyang)

    ReplyDelete
  5. ko apasal emo sampai tak update cite baru ke?

    ReplyDelete
  6. @cik ina

    Eh. cerita ni bukan update ke kak?
    haha.

    ReplyDelete
  7. ko saja ye, tadi kata tengah siang ikan keli 10 ekor.ko masak je ikan keli salai masak lemak cili api, tak pun masak sambal.itu je yang sodap.

    ko dah bersihkan ikan keli tu ko salai jap cam ko bakar ikan tu.

    ReplyDelete
  8. eh. cepatnye.

    bukan tadi siang keli. minggu lepas.

    pejam mata masa siang tu cik ina (tipu)
    hahaha

    sambal dah buat aritu masa dapat 2 eko.

    sekarang dapat plak 10 eko. terpikir gak masak lemak cili api.


    tenkiuuuu

    ReplyDelete
  9. jgn smpi kena bekhen sudahh.. ahaks

    ReplyDelete
  10. @en_me

    Sepatutnya saya yang bekhen orang tersebut.

    haha.

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?