Ikut Belakang

Wednesday, July 6, 2011

Bersih

Walaupun busy tapi rindu nak menulis.

Lepas ini, ada fatwa haram pakai baju bersih.
Jangan beli sabun, jangan basuh baju.
Jangan mandi, jangan bersih-bersih. TAHU?
Baju kuning itu dikatakan tidak bersih.

Sensitif. Aku tak tahu

Muka berparut tidak bersih.
[Di hari kursus yang tiba-tiba tersama baju]
Bersama Reen

6 comments:

  1. Naseb baik baju hitam OK....

    (mana nak cari baju BERSIH tu? Uncle nak simpan lah)

    ReplyDelete
  2. @uncle gedek

    nak ke? nanti saya supply-kan. tunggu bawah jambatan sungai kelang dekat pasar seni ya.

    ReplyDelete
  3. @bujal

    kalau spender itu bersih....

    errr, dah konpius ni, spender kuning bersih boleh ke tak boleh?

    hehe.

    ReplyDelete
  4. berseh ni pun satu kalau nak melambangkan ko berseh, kenapa tak guna kaler putihkan? cik ina konpius kat situ.

    ReplyDelete
  5. @cik ina

    kalau guna kaler putih, nampak "kotor"

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?