Ikut Belakang

Monday, July 25, 2011

Tak Ada Tajuk

Tak ada tajuk tapi itulah tajuk entri malas hari ini.

Mendapat perkhabaran my boss akan berpindah mulai 1 Ogos, hati jadi sayu dan malas nak fikir apa-apa.

Dalam kepala semak bercampur gaul semua rasa. Alangkah sedap kalau boleh dimakan begitu sahaja.

Dalam pada lain,
Kejap-kejap telinga jadi panas, hati jadi berdebar-debar memikirkan perkara masa hadapan yang akan berlaku tak sampai sebulan akan datang.
Haish macam nak sepak je abang aku yang suka main kasar.

Orang kata dah dekat-dekat ni dugaannya lain macam...

Tweet : Apa benda yang aku membebel.

8 comments:

  1. apply la sekali ikut bos pindah~he~~

    ReplyDelete
  2. mesti bos tu mcm stok2 hero drama melayu...

    ReplyDelete
  3. @bujal

    tak pasti dia tukar ke klang atau shah alam

    ReplyDelete
  4. @waqheh

    dia seorang perempuan~
    Stok baik macam gula

    ReplyDelete
  5. Ell, dekat-dekat dugaan lain macam tu apa maksudnya? Adakah tak lama lagi hari bahagia akan menjelma.cepat beritahu ngan cik ina.

    ReplyDelete
  6. @cik ina

    ye cik ina sayangku. akan menjelma. keh keh keh.
    tengah serabut buat itu dan ini.

    ReplyDelete
  7. Kalau perlukan 'orang rewang' bagi tau uncle ye?

    Uncle juga pandai silat pulot... (kira datang dalam satu package)

    (Errr... kamu mempunyai masa yang 'banyak' pagi tadi...?)

    ReplyDelete
  8. @Uncle gedek

    banyakkk masa sebab bos pergi kursus.

    saya suka selongkar belog orang dimasa silam

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?