Ikut Belakang

Friday, July 8, 2011

Tak Jadi Nak Ngorat

Perghhh.
[Tak tahu macamana ayat 'pergh' adalah yang selalu digunakan semenjak dua menjak ini]

First, pergi admin nak ambil borang sticker kenderaan [baru nak ambil untuk diletakkan di cermin bas]. Salinan IC dan lesen bermuka penuh dilampirkan.

Selesai isi borang. 2 minggu selepas itu baru staf yang menguruskannya telefon cakap sticker dah siap, 
boleh pergi datang ambil.

Second, pergi admin ambil sticker. Staf lelaki tu cakap tanya, 
"Awak ke yang saya telefon suruh datang ambil sticker tadi?"
A'ah, saya.

"Saya tengok gambar kat lesen awak ni, comel betul. Dalam hati saya pasang niat nak ngorat awak. 
Tapi bila jumpa depan-depan, ah tak jadi ngorat pulak. 
Lain betul bila jumpa depan-depan"

Dushum aku tumbuk muka dia [tipu].
Aku adalah photogedik photogenik. Walaupun tak genit. 
Jadi jangan percaya gambar pasport aku.
[Pengakuan paling jujur pernah aku dengar]
Sumpah tak terasa pun dengan kenyataan dia.

Third, bila terselisih dengan staf lelaki tersebut di sekitar opis, lif dan lain-lain tempat [kalau aku tak comel, kenapa kau asyik sengih-sengih, tenung-tenung aku macam orang gila]

a) Agaknya dia masih ingat gambar paspot aku
b) Dia masih nak ngorat [muntah]

Tahun 2008

Perghhh. Gila

10 comments:

  1. @bujal

    mestilah. kecerahan berganda-ganda

    ReplyDelete
  2. Iskh 2x sadis la pernyataan tu

    ReplyDelete
  3. @wivenavy

    takpe kak, tak terguris pun. agak-agak dia hensem sangat ke? hehe

    ReplyDelete
  4. nak ngorat yang sekarang, boleh?

    ReplyDelete
  5. pergh stok gadis ayu tu. bukan gadis emo yang kusangka selama ni.

    ReplyDelete
  6. @uncle gedek

    Sekarang, makin comel tapi not available.

    heh (muntah)

    ReplyDelete
  7. @cik ina

    perghhh

    kah kah. Jangan percaya la cik ina. mana datangnya gadis melayu, belum jumpa depan-depan lagi tu.

    heh

    ReplyDelete
  8. @waqheh

    hai. selamat mengorat

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?