Ikut Belakang

Thursday, August 4, 2011

Jurnal Puasa I

Hari pertama puasa Isnin 1 Ogos lepas,
Balik dari kerja
Naik lif tekan tingkat 14

Ada beberapa orang awek keluar tingkat 5, dan 10
Last sekali aku keluar dengan seorang awek
Awek tu sampai depan rumah dia
Atas rumah dia ada gambar dewa gajah
Aku pelik kenapa jiran depan lif aku ada awek-gambar-dewa-gajah?

OK, mungkin dia baru pindah
Atau dia baru masuk rumah dan duduk dengan bebudak pompuan Melayu yang lain
Aku positif
Tapi setelah melihat "rumah aku" berlangsir lain, aku negatif

AKU KELUAR LIF TINGKAT 13
Aku kena naik tangga ke tingkat 14
Aku emo dan penat, tak jadi nak bilang anak tangga tersebut
Baru separuh hari puasa, aku dah gila

Tweet : Belum ghairah nak pergi PARAM

8 comments:

  1. keh keh~~baru berapa hari puasa kak~~

    ReplyDelete
  2. @bujal

    tak sampai satu hari lagi. sejam setengah sebelum buka puasa

    ReplyDelete
  3. ni apa ni..lain kali tekan lif yg derek masuk rumah terus..lif spesel edition utk bulan posa sj

    ReplyDelete
  4. @waqheh

    haha. nak pasang lif dari bilik terus ke opis la

    ReplyDelete
  5. @uncle

    saya yang tetiba ngikut orang je tanpa tengok tingkat bape...

    ReplyDelete
  6. jom sepak gedek, ko salah rumah ke? dewa gajahya masuknya rumah india. ko dah salah rumah.biar betik puasa wat ko emo.

    ReplyDelete
  7. salah tingkat cik ina.

    a'ah, rumah depan lif patutnya budak melayu.

    haha, bukan emo tapi lalok

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?