Ikut Belakang

Thursday, August 18, 2011

Spontan Khamis - OMK

OMK

OPOCOT MAK KAU!

eh latah pulak dah.
*ramai yang melatah sebut yang bukan-bukan*

Mak aku cakap, keturunan aku melatah sebab arwah nenek melatah teruk.
So, mak cakap sekarang tak ada waris.
Anak-anak arwah (adik-beradik mak) tak ada yang melatah.
Mak cakap lagi mungkin akan turun kepada cucu-cucu (aku ke?)
Jadi, kalau tak nak jadi waris jangan melatah okayyy.

20 comments:

  1. uncle melatah dalam bahasa inggeris...

    (4 letter words)

    haha

    ReplyDelete
  2. @uncle

    lagi hebakkk.
    diwariskan oleh siapa?
    ceh.

    ReplyDelete
  3. *cucuk pinggang ell.

    cepat melatah!

    ReplyDelete
  4. @bujal X

    Opocot Mak Kau Bujal.
    Thehehe

    ReplyDelete
  5. warkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hiargggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg....

    ini melatah ke ape?

    ReplyDelete
  6. oh em jiiii!! tu bukan melatah kan? hihi

    dll.

    ReplyDelete
  7. saye melatah, tapi tak teruk mana lahh :D

    ReplyDelete
  8. @waqheh

    erkkk

    itu meneran nak bear

    ReplyDelete
  9. @dill

    oh mannn, sungguh cute kamu Dill.

    ReplyDelete
  10. @pembaris

    Ada bakat, boleh cuba nanti.
    eheh

    ReplyDelete
  11. @Queen F

    Tak mau sebut yg bukan-bukan ye...

    ReplyDelete
  12. sebenarnya melatah ni bermula dgn practice, setuju? :p

    ReplyDelete
  13. @gadis bunga

    Setuju. Practice makes perfect.

    ReplyDelete
  14. wahh..bahaya ni perangai melatah..mmen xleh la nk men geletek geli-geli ngn ko haha

    ReplyDelete
  15. @sifu im

    haha. tokleh, tokleh. sekali melatah terajang terus. terrrr

    ReplyDelete
  16. gua melatah sebab kena badi suka cucuk pinggang kawan2 gua yang melatah. nasib baik kat opis ni tak ramai tau gua melatah. tapi takde lah teruk sangat. hihi

    ReplyDelete
  17. @hana ahmad

    kalau dorang tahu, masak la jadi bahan

    ReplyDelete
  18. cik ina selalu melatah o mak ko je, lepas ni nak tukar o emak aku plak.

    ReplyDelete
  19. @cik ina,

    selalu macam ni, "eh emak engkau jatuh".

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?