Ikut Belakang

Friday, August 19, 2011

Tak Ada Tajuk III


Cacing saling-sedang bergaduh dalam perut aku.
Masing-masing tak nak kalah.
Macam-macam bunyi.

Sabar wahai cacing-cacing sekalian
Pukul 7.30 malam nanti saya bagi kamu makan
Hari ini tak kan nasi kerabu lagi?
Semalam sudah makan nasi kerabu.

26 comments:

  1. Hari ini nasi dagang la pulak. :)

    ReplyDelete
  2. @kak cik

    tulah, terpikir juga nasik dagang tapi takut terlentang awal je kalau makan nasi dagang

    ReplyDelete
  3. eee~~jangan lupa telan ubat cacing~~nanti ganti dengan cacing baru~keh keh~

    ReplyDelete
  4. ooo cacing dah pandai memilih tak nak makan benda yang sama.cis.

    ReplyDelete
  5. Jgn pas mkn bertmbh byk lak cacing..hehe

    ReplyDelete
  6. hah cacing? cacing kerawit ke ape keh keh..ingat budak2 kecik je cacing. org dewasa pun ek..makan le 7.30 nanti zentel kah kah

    ReplyDelete
  7. amboi ada ladang cacing yer...untunglah badan...hehe

    ReplyDelete
  8. ni msti suka berkaki ayam..tu sbb cacing masuk lam perut haha

    ReplyDelete
  9. cacing uncle selalu mintak makanan western...

    ReplyDelete
  10. cacing dlm perut gwa turut berpuasa.. :)

    ReplyDelete
  11. @bujal

    takmau telan ubat sebab sayangkan cacing tersebut

    ReplyDelete
  12. @cik ina

    itula pasal. cacing ke tuan punya perut bercacing?
    haha

    ReplyDelete
  13. @papa

    terus beranak pinak pastu sebab dapat banyak baja

    ReplyDelete
  14. @waqheh

    macam-macam ada, kerawit ada, cacing pita dan banyak lagi.
    uiii cer imagine cacing keluar melalui proses perkumuhan?

    ReplyDelete
  15. @daddy

    untung tak untung lah jugak. tetiap hari mintak makanan je. tak larat lah.

    ReplyDelete
  16. @sifu im

    suka makan kaki ayam. haha

    ReplyDelete
  17. @uncle

    bestla. nak eksport cacing saya ke dalam perut uncle la. best sikit, kasi besar dorang.

    ReplyDelete
  18. @whoopz

    yes, puasa nanti dorang pun nak berbuka

    ReplyDelete
  19. pewot ada cacing kena makan ubat cacing tahu!

    hehe..

    tq singgah..silalah dtg lg my blog ada gambar makanan lg..biar cacing dlm pewot ell emo lg hehe..

    btw, folo sini ya..

    ReplyDelete
  20. Ehh... dia orang tak posa ker...

    Lawak betul laa cacing nii..


    Ha..ha..ha...

    ReplyDelete
  21. amboi cacing. sabar sikit. haha

    ReplyDelete
  22. @cik rina betty

    kejam sungguh cik betty menayangkan makanan utk menjeleskan para cacing sekalian.

    hehe

    ReplyDelete
  23. @wuming

    dorang pose, saya suruh sabar sikit. nanti buka baru boleh enjoi.

    hehehe

    ReplyDelete
  24. @ezan idma

    di bulan pose ni sungguh menduga iman cacing sekalian

    ReplyDelete
  25. hari ni kasi cacing makan wiskhas ok? hik3

    ReplyDelete
  26. @hana ahmad

    erkkk... nanti cacing bertukar jadi kucing pulak...

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?