Ikut Belakang

Tuesday, September 13, 2011

Dari Bilik Kecik

Hai belog dan kawan-kawan sekalian.
Saya sekarang ni tengah nak ambik exam tapi sempat pulak menggunakan 
harta benda "orang" untuk meng-update belog. 

Start semalam sampai esok saya exam. Wish me luck.
Lulus exam, dapat duit tau. Jadi kamu nak duit ke tak?
Kalau nak duit, doakan saya berjaya. Nanti saya belanja kamu semua.

Yahooo. Bestnya tak masuk kerja.


18 comments:

  1. wahh dapat duit. ni exam UPSR ke ni? haha

    ReplyDelete
  2. exam pe yg dpt duit ni...nak jugak lah..

    ReplyDelete
  3. jangan gugurkan nama cik ina dalam senarai orang yang ko nak belanja. semoga berjaya. sayang ELL

    ReplyDelete
  4. WuMing tak mau nak doa bagi kamu berjaya... Tapi nasihat agar kamu rajin berusaha... Ulangkaji banyak-banyak...

    Kejayaan akan datang dengan sendiri... WuMing juga akan beri semangat...

    ReplyDelete
  5. periksa naik pangkat kah? gudluck!

    ReplyDelete
  6. exam guna toyol memang lah boleh dapat duit.keh3

    ReplyDelete
  7. @waqheh

    exam trengkas. dapat elaun je. kalau pass

    ReplyDelete
  8. @cik ina

    cik ina top list.
    tima kasih cik ina
    saya sayang cik ina banyak-banyak

    ReplyDelete
  9. @wuming

    tima kasih. doa dan usaha tangga kejayaan

    ReplyDelete
  10. @bujal

    peksa naik elaun. kahkah.

    terima kasih bujal.
    Sayang bujal

    ReplyDelete
  11. @ezan idma

    tenkiu, tenkiu, tenkiu

    ReplyDelete
  12. @pembaris

    keh keh keh...
    toyol yg exam sebenarnya

    ReplyDelete
  13. moga kamu lulus dengan jayanya.. amin






    dah boleh belanje kite kan... >_<

    ReplyDelete
  14. semoga uncle termasok dalam senarai belanja tu....

    ReplyDelete
  15. @uncle gedek

    uncle kan senarai boyfriends saya, mestilah termasuk

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?