Ikut Belakang

Wednesday, September 7, 2011

Duit Raya

Oleh kerana saya paling disayangi abah (ceh, adik-beradik sila jeles),
Jadi, saya dapat duit raya lebih sikit.

RM20 okay. Adik-beradik lain dapat RM10.
Okay la tu RM20 daripada tiada langsung duit raya kan, kan, kan?


Mood raya lagi?

40 comments:

  1. tahun depan da tak ble dapat da~~sebab da jadi bini orang~keh keh~

    ReplyDelete
  2. untungla dapat dr aku lgsg tak dapat. haha

    ReplyDelete
  3. nak duit raya. tahun ni satu sen pon aku tak dapat. =__=

    ReplyDelete
  4. ha3,klo alin mesti da panas hati.xaci!hi3

    ReplyDelete
  5. @bujal

    boleh dapat. mintak ngn laki. keh keh keh
    tapi, disebabkan anak kesayangan, boleh dapat jugak. Haha

    ReplyDelete
  6. @waqheh

    eh. mane boleh mintak. susah nak dapat nih. keh keh

    ReplyDelete
  7. @hana

    buat muka suci dan baik, mesti boleh dapat gak

    ReplyDelete
  8. @amiyo

    nak? nah amik 1 sen. keh keh keh

    ReplyDelete
  9. @aleen

    syhhh, dorang (adik-beradik) semua tak tahu kite dapat lebih.

    keh keh keh

    ReplyDelete
  10. @keroro

    adik sila jangan jeles.
    don't cry olololo

    ReplyDelete
  11. muka gua terlebih suci dah ni...

    ReplyDelete
  12. @waqheh

    kah kah. buat muka suci,
    lu mintak duit raya dengan gua ke?

    ReplyDelete
  13. ell jeles tau ko dah besar masih dapat duit raya.anak manja tu.

    ReplyDelete
  14. dah tua mcm ni pun dapat lagi...ish2....:)

    ReplyDelete
  15. wah, anak manja abah yer..
    duit raya dapat lebih? hehe :)

    ReplyDelete
  16. @papa

    tahun lepas tak dapat. tahun ni baru dapat.
    hahaha

    ReplyDelete
  17. @cik ina

    setahun sekali dapat cik ina. takde la nak manja sangat (kot)

    ReplyDelete
  18. @daddy

    takderlah tua mana pun.
    hahaha

    ReplyDelete
  19. @cik rina betty

    abah sayang saya lebih...
    hahaha

    ReplyDelete
  20. @NMO

    besttt. lagi best boleh kasi jeles adik-kakak-abang

    ReplyDelete
  21. huhuhuhuhu...jeles...
    HKL 2 hengget pun x dapat ....keh..keh..keh...
    lg mau kuar ade....

    ReplyDelete
  22. takpe, tahun depan bagi duit raya kat abah pulak. :D

    ReplyDelete
  23. @HKL

    sekali sekala dapatnya...

    ReplyDelete
  24. @Gadis bunga

    tiap-tiap tahun bagi abah n mak duit raya.
    :P

    ReplyDelete
  25. aku dapat rm20 jugak dari jiran aku :D

    ReplyDelete
  26. Mau juga duit raya dari abah, tapi Beliau dah tiada. Hiks.

    ReplyDelete
  27. mai la kongc seket.. kita xdapat pon tahun nieeeh.. huhu
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html#comments

    ReplyDelete
  28. bujal tu bukan main nakalnya....keh3

    ReplyDelete
  29. @indonesiatooverseas

    takpe. utus dia doa ye...

    ReplyDelete
  30. @republic

    bujal memang nakal. hehe

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?