Ikut Belakang

Thursday, September 15, 2011

Happy Holiday Berganda

 Eceh. Malu-malu badak ye. Gambar pre-wedding kitorang.


 Kad nikah kitorang

Yay. Hari ini last kerja bagi bulan September 2011.
Sebab saya mahu cuti. Saya mahu kahwin.

Kepada sesiapa yang kenal dengan saya secara personal, tidak personal, melalui blog, fb atau apa sahaja, kepada semua kawan-kawan yang saya sayangi, semua kawan sekolah rendah, menengah, Politeknik JB 2003 - 2005, kawan-kawan ex-ofis dulu-dulu, ofis sekarang dan teristimewa kawan blogger yang saya sayangi, dengan ini saya menjemput anda semua untuk hadir meraikan majlis kesyukuran sempena Pernikahan saya pada 24-09-2011, Sabtu di Kampung Kubang Rusa, Merapoh, 27210 Kuala Lipis, Pahang.

Datang, jangan tak datang.
Bersyukur kepada Allah SWT kerana selama 5 tahun saya berkenalan dan merancang, akhirnya tiba jua 

Bertukar status tak semestinya tak boleh berfoya-foya dengan kamu semua lagi tahu. Tiada apa yang berubah melainkan status dan tanggungjawab. Jadi, kita kawan selamanya. Insya Allah.

Terima kasih yang mengucapkan selamat, tahniah dan mengutuskan doa buat saya. Semoga majlis berjalan lancar, sempurna dan diberkati Allah SWT. Semoga ikatan ini kekal bahagia sehingga akhir hayat. Aamin.

I Heart You All.


Saya cuti dari 19 - 30/09/2011. Maafkan sekiranya blog bersawang.

26 comments:

  1. selamat pengantin baru
    selamat menjalani kehidupan baru

    nnt kalu saya lapar masa balik kelate
    boleh singgah umh awk, tumpang makan
    hehehe

    ReplyDelete
  2. @NMO

    terima kasih.

    boleh, singgah la ye
    :P

    ReplyDelete
  3. ell,
    gua taknak datang..gua keciwa hati derita lu nak kawen keh3...dimana kan ku cari ganti....serupa dgnmuuuuuuuuu

    selamat pengantin baru..

    ingat!! kawennya anak adam maka syaitan akan nangis ronta2 sbb dah tak dpt nak goda...

    ReplyDelete
  4. baru first time nampak kekasih hati ko. dah tak boleh emo-emo lagi ye sebab tak lama lagi bakal jadi isteri orang. banyakkan bersabau. comel.

    ReplyDelete
  5. arghh.dah nak kawen baru nak bagi no telefon..keh3
    selamat pengatin baru

    ReplyDelete
  6. Welcome to the club!


    Baju HITAM! = Perfect!

    ReplyDelete
  7. wah,tengah menghitung harilah sekarang ye.taniah!semoga jodoh korang berkekalan hendaknye.selamat pengantin baru in advance.. ^_*

    ReplyDelete
  8. Selamat pengantin baru ell, semoga menjadi isteri solehah.

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum

    berkunjung bls setelah sekian lama

    tahniah ye,semoga bahagia hingga akhir hayat..Amin :)

    ReplyDelete
  10. semoga sentiasa di dlam rahmatnya dan kasih sygNya...

    dah sembahyang belom??
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

    ReplyDelete
  11. selamat pengantin baru..barakallahu lakuma wa baraka alaikuma,wajama'a bainakuma fil khair..


    keris tu lot 9 ke keris taming sari??hehe

    ReplyDelete
  12. dah berapa hari ni tak update .....lama betul kawen...haha

    ReplyDelete
  13. sweet sangat!
    pasangan tampak segak n comey :)

    ReplyDelete
  14. @waqheh

    lu jangan nak mendua-tiga-empatkan bini lu. kehkehkeh...

    ReplyDelete
  15. @cik ina

    terima kasih atas doa yang berpanjangan.
    hahahaha...

    ReplyDelete
  16. @pembaris

    cepat-cepat la kawin pembaris oi. jangan pilih lama-lama

    ReplyDelete
  17. @uncle gedek

    kami memang suka hitam + putih.

    yes.

    ReplyDelete
  18. @aleen aiden

    terima kasihhh. hehehe

    ReplyDelete
  19. @peri pia

    thanks. lama juga tunggu pia. hehe

    ReplyDelete
  20. @sifu im

    ntah la keris pe. hahaha

    ReplyDelete
  21. @bigdaddy

    kah kah kah

    kahwin sekejap je, cutinya yg lama

    ReplyDelete
  22. Selamat pengantin baru ella. sorry sangatttt lmbt wish. da serabut alam dah. haha, ella, belah amir bila? invite taw

    ReplyDelete
  23. @yaty

    hahaha.

    sabau T. masih banyak masa lagi kan. belah amir 23/10/2011. nanti kita antar kad ye.

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?