Ikut Belakang

Monday, September 5, 2011

Selamat Hari Raya!

Maafkan hamba pacal yang hina.
Nak update awal kalau boleh. 
Tapi, internet buat hal dua hari sebelum cuti raya.
Jadi, mintak maaf banyak-banyak tak dapat beraya kat belog kamu semua kawan-kawan yang disayangi.

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin
sekiranya ada salah dan silap selama berkenalan di ruang belog ini.

Sayang semua.
Nanti saya pergi serbu belog kamuuu...

 Gambar raya. Yang pakai songkok tu sepupu menyibuk jer.

Selamat Hari Raya...

28 comments:

  1. adik beradik pompuan kamu semua muka sepasang....

    (brader yang pakai kopiah puteh tu sangat pandai pilih warna baju... ~ROCKS!)

    ReplyDelete
  2. baju kelabu ayu.seri nak jadi penagntin barangkali.keh keh~

    ReplyDelete
  3. @uncle

    satu acuan

    adik lelaki tu uncle.

    ReplyDelete
  4. @bujal

    aihhh. ayu pulaks.
    pandai je bujal ni

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya yo
    maaf zahir batin

    kesian, takde kuih raya

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya ell emo eyemo...maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  7. @waqheh

    selamat hari raya waqheh (wak eh).
    maaf zahir batin

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya Ell. Seronok dapat berkumpul begitu, kan? :)

    ReplyDelete
  9. @kak cik

    sonotttttt sangat kak cik...

    mekasih. selamat hari raya aidilfitri
    maaf zahir batin kak cik.

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya maaf zahir batin. ell ayulah betul kata gedek seri pengantin

    ReplyDelete
  11. @Cik ina

    hahaha. bujal yang cakap.
    pandai-pandai je bujal tu.
    kalau bukan seri pengantin, tak ayu-lah tu.
    kahkahkahkah

    ReplyDelete
  12. kenapa la di dajalkan org tua tu ...di suruh menunggeng la pulak...:)

    ReplyDelete
  13. @daddy

    bukan didajalkan.
    abah kalau time nak bergambar, dia suka buat aksi tidak sopan.

    ReplyDelete
  14. uncle gedek x abeh-abeh kaler hitam paling menawan hehe..

    selamat hari raya ell..:)

    ReplyDelete
  15. @cik rina betty

    hitam itu menawan katanya...

    selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin cik rina betty...

    ReplyDelete
  16. kl - bentong - raub - lipis, gua musang - kuala krai - machang

    perjalanan yg mengasyikkan

    selamat hari raya wak ^_^

    ReplyDelete
  17. woh. dia balik machang.

    selamat hari raya jugak.
    maaf zahir batin, NMO dah ada kat rumah, boleh sy pergi beraya.

    ReplyDelete
  18. masing2 ceria sokmo...

    selamat hari rayo yer..:)

    ReplyDelete
  19. mak ayah muka nak sama. patut la adik beradik sejibik betul muka memasing.

    selamat hari raya.. :)

    ReplyDelete
  20. @papa

    ceria sebab dapat duit raya.
    haha.
    selamat hari raya

    ReplyDelete
  21. @brutal solo

    selamat hari raya
    selamat sejahtera, tahniah bro.

    ReplyDelete
  22. @GB

    hehe. sepesen muka masing-masing

    ReplyDelete
  23. @HS

    harus suwit sebab baru lepas bermaafan

    ReplyDelete
  24. muka adik beradik sama, hehe

    nama pon adik beradik kan? :P

    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  25. @keroro

    haha.
    sama acuan.
    original.

    selamat hari raya aidilfitri

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?