Ikut Belakang

Monday, October 31, 2011

Majelis Lelaki - Entri Melekat

Hoh. Sibuk betul menguruskan persiapan dan perkakasan untuk majelis belah lelaki pulak.
Padahal menyiapkannya hanya hari Sabtu Ahad je. Kan dah terkantoi.
Kau nih diam-diam kahwin tup-tup keluar gambar pre-wed dan terus majelis kahwin.(Pinjam ayat Dayah).

Pas majelis kahwin belah aku, pandai pulak aku menggedik buat dan tunjuk persiapan majelis belah lelaki pulak kheeennn? Majelis Menyambut Menantu. 
Amboi, nak sambut-sambut menantu yang bertambah berat badan ini pulaks.
Okay, done.

Jemput-jemput semua ke Tanjung Karang. Sambil korang pergi ke Restoran Aroma Ikan Bakar tu, singgah-singgahlah ke majelis saya. Menunya masakan orang Banjar ye sebab laki saya orang Banjar. Gediknya kau.

 kelik untuk jadi gemuk


Tetibe dah ada 2 orang anak. Amin. Nak ikut jejak Bigdaddy.


Peta laluan ke majelis.

KEPADA KAWAN-KAWAN YANG DISAYANGI, JEMPUT HADIR SEMUA YE...



 kelik untuk jadi gemuk

Mekasih kepada semua yang sering mendoakan kebahagian kami.

40 comments:

  1. wah~~laki kamu ble jadi saya punya geng banjar~keh keh~~

    ReplyDelete
  2. @Bujal

    Tapi dia tak pandai cakap banjar-lah.

    ReplyDelete
  3. nk g bleh tak??hehe

    btw..yg blog tempur tu dh pindah cni..hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah sis :)
    alhamdulillah, terbina masjid ^^

    ReplyDelete
  5. Semoga berbahagia ke akhir hayat. :)

    ReplyDelete
  6. @sifu im

    hoh. kamu nih, tukar belog ye.

    boleh, datang le...

    ReplyDelete
  7. @kakcik

    terima kasih kakcik...

    ReplyDelete
  8. wahhh BANJAR??
    bleh jd KULAAN dgn
    cik ana la nti!
    go banjar go! hehe




    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  9. @cik ana

    errr, kulaan tu "geng" ke?

    hehe

    ReplyDelete
  10. amboi kamu lagi hebat...tiba2 dah besar...haha

    insyaallah dapat nanti...tapi harus 'rajin' hari2....ada beran...:)

    ReplyDelete
  11. hai hari mula kawen dah anak 2..hebat..bigdaddyz cabut lari mcm ni keh3..

    ReplyDelete
  12. oh jawo la nih yer...mama mifz pun jawo gak..papa mifz melayu...hehe

    ReplyDelete
  13. @daddy

    kahkahkah. siap bagi petua tuh.

    ReplyDelete
  14. @waqheh

    anak sepupu.
    amin, semoga dapat anak cepat-cepat

    ReplyDelete
  15. @papa

    jowo banjar papa ui. saya melayu. hehe

    ReplyDelete
  16. @cik rina betty

    woh? sedara nih. bagus, bagus. hehe

    ReplyDelete
  17. Twins big daddy tu cool kan?

    (Alaaa... apasal baju puteh pulak?)

    ReplyDelete
  18. @uncle

    hehe. cool. nasib baik lulus cabaran

    "ada hitam sikit-sikit"

    ReplyDelete
  19. amboi glamour cam my best fren weeding. gilo apalah cik ina ni. kenapa tutup muka , tak puas nak tengok.

    ReplyDelete
  20. @cik ina

    hehe, seni bergambor letewww

    glemer sebab ada teman-teman macam cik ina yang mengglemerkan kite...

    ReplyDelete
  21. woahhh mood honeymoon lagi neh..selamat penganti baru!!entah brape kali aku wish pon xtaulah.hee

    ReplyDelete
  22. emm, mesti ada pulut bersama ikan wadi...tradisi tu...kalau tak pandai ckp banjar mesti pandai mkn ikn wadi ni...

    salam singgah kenal2 kulaan baru.

    ReplyDelete
  23. @aleen

    tah, majlis ni pun belum habis lagi. hehehe

    ReplyDelete
  24. sama-sama :)
    semoga semuanya lancar dan penuh barakhah :)

    ReplyDelete
  25. @PCL & MMD

    saya suka ikan wadi

    ReplyDelete
  26. @amna

    thanks a lot, kamu comel

    ReplyDelete
  27. tumpang gembira utk ell. semoga kekal hingga akhir hayat.

    barakallah.

    dill.

    ReplyDelete
  28. eh?? dok tg karang eh??
    penah btau ke sbl ni?
    ke takde?
    almaklumlah lama x jengok blog..
    cam baru bangon dr koma..
    x leh nak recall apa2...


    selamat penganten baru orang kampong !

    ^ ^

    ReplyDelete
  29. hohoho...
    silap2..dah check balik kad jemputan tu..
    hubby org tg karang eh?

    ahaks...

    *malu*

    ReplyDelete
  30. @kak rahimah

    suami saya orang tanjung karang.

    hehe. akak la, lama tak blog. :D

    ReplyDelete
  31. @akak rahimah

    akak kat tg.karang juga, kat mane?

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?