Ikut Belakang

Friday, October 21, 2011

Selamat Bercuti

Selamat bercuti kawan-kawanku.
Sempena cuti Deepavali ini, semoga hari cuti anda dilimpahkan 'cahaya'.

Saya pun bercuti juga balik kampung. Muahahahaha.
Jadi, blog saya bersawang selama seminggu.
Maafkan saya bos, saya suka cuti sebab saya ada banyak cuti.

Maafkan saya kawan-kawan sebab internet saya ini sedikit mengada-ngada.
Biasala, internet subsidi.

Nak blogwalking ke blog kawan-kawan memang boleh tapi bila time komen memang hampeh.
Terus error. Komen dah hilang entah ke mana.
Nak mengingat semula komen yang ditaip tadi arghhh macam hampeh benar.
Kesimpulannya memang hampehhh.
Hampeh, hampeh 8 ribu kali.


22 comments:

  1. Ell... nanti jangan lupa emelkan alamat kat kakcik di emzekjay@hotmail.com, ya? :)

    ReplyDelete
  2. Selamat bercuti ELL. cik ina pun selalu kena cam tu, dah taip punya panjang komen, tetiba nak publish , hilang, tu yang fed up nak wat BW.

    ReplyDelete
  3. @cik ina

    memang hampeh kan.
    sedih pun ada jugak.
    fedap.

    ReplyDelete
  4. akak nye internet subsidi gak! kuikuikui..skang kt rumah akak internet makin x ok sbb tu jarang dh online..

    ReplyDelete
  5. @cik betty

    biasalah la cik betty, namanya pun subsidi, ada terma dan syarat. hehe

    ReplyDelete
  6. @ezan idma

    selamat bercuti Ezan

    :)

    ReplyDelete
  7. selamat bercuti sis :)
    banyaknya hampeh.. takpe la, kalau error kita load dan load dan load.

    *tenet kita serupo~

    ReplyDelete
  8. yeahh..cuti ni ke langkawi ngn rombongan dak2 skolah..hehe

    ReplyDelete
  9. dilimpahkan cahaya la sangat kan.hahha

    ReplyDelete
  10. @amna

    memang banyak.

    givap nak load

    ReplyDelete
  11. @im

    langkawi? kena pergi tuuu

    ReplyDelete
  12. @aleen aiden

    sangat bercahaya kamu tahu.

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?