Ikut Belakang

Tuesday, November 22, 2011

Tired Tuesday

Brrrr...
Sebab bertungkus lumus melawan Garuda semalam, penatnya.
Padahal tidur awal belum habis lawan lagi.
Padahal tak ada TV pun.
Tapi nak ucap tahniah juga.
Dalam pada sorak-sorak dan bunyi mercun habis game semalam (jiran-jiran), 
mata tetap layu.
Berita kemenangan diSMS oleh ofismet
yang ucap Alhamdulillah atas kemenangan Harimau Muda.
Sebelum lena untuk keberapa kali,
tunggu juga SMS kot-kot kita cuti (tak agak-agak).
Penat sebab tak ada input untuk blog hari ini.

14 comments:

  1. Rugi tau tak tgk! Hiks~ Tapi takpe, menang kan? Alhamdulillah!

    ReplyDelete
  2. akak yg sakit nih pon sanggup tunggu smpi habes kikiki

    ReplyDelete
  3. asal menang jer nak cuti...hmmm tu yg kerajaan kautim ngn pemain suruh bg kalah tu sbb nk elak cuti...

    ReplyDelete
  4. @kak fara

    terasa juga kerugian tersebut.
    yay menang

    ReplyDelete
  5. @cik rina

    bagusla akak. kat umah tu takde TV

    ReplyDelete
  6. @waqheh

    sape taknak cuti. gua sorang jeke nak cuti?
    keh keh keh

    ReplyDelete
  7. @delarocha

    input tak berapa nak hebat. hiks

    ReplyDelete
  8. cik ina pun tunggu gak tapi hampeh, kalau dapat cuti pun orang gomen je selalunya.kah kah kah

    ReplyDelete
  9. @cik ina

    kah kah kah.
    orang gomen memang lemak banyak, asik nak cuti je kerjanya

    ReplyDelete
  10. huh, i tengok sepakkan penalti sambil tutup muka dgn bantal.. kalah citer hantu haha..

    ReplyDelete
  11. @sanahfotog

    ok gak la u tengok, i tak tengok langsung.
    keh keh keh

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?