Ikut Belakang

Wednesday, November 23, 2011

Wordless Wednesday - Resipi Cik Ina Do Do Cheng




22 comments:

  1. tetiba je terharu ko sebut nama cik ina:), sempat lagi intai blog ko sblm org gomen datang.

    ReplyDelete
  2. @cik ina

    haaa...orang gomen datang? saya ke yang datang tu?
    dapat idea dari cik ina sebab kat rumah mentua banyak daging, boring asik buat sup je.
    saya suka korek resipi dari cik ina.

    ReplyDelete
  3. keh...keh..keh....
    bese nye kalo resepi cik ina..gua dapat rase...
    tapi yang ni...
    gua nk dapat bau pun susah...
    huhuhuhu...motip...jeles.....huhuhuhuhu....

    ReplyDelete
  4. Err, boleh emailkan sy sekeping daging tu tak?

    =p

    ReplyDelete
  5. @HKL

    ala, lagi sedap cik ina yang masak...
    saya curik-curik resipi dia je

    ReplyDelete
  6. @kak fara

    alamak, sudah habis menjadi baja. :P

    ReplyDelete
  7. sikit-sikit cik ina....

    sikit sikit cik ina....

    (jeles)

    ReplyDelete
  8. tak sia2 cik ina pablish ada org hargai dan buat dan masuk perut dan dah ke jamban pun agaknya...betul tak ell?

    ReplyDelete
  9. nampak sedap! pasni nak makan nasik la

    dill.

    ReplyDelete
  10. daging tu di hiris nipis2 er?cam asam keping la skali tngok..hehe

    ReplyDelete
  11. patut letak gambo dh siap bakooo

    XD

    ReplyDelete
  12. @papa

    maaf ye papa takdo lebih.
    keh keh keh

    ReplyDelete
  13. @uncle

    ala uncle janganla majuk.
    nanti kite hantar daging ni kat uncle.
    :D

    ReplyDelete
  14. @dill

    sedap ooo Dill, cicah ngan air asam

    ReplyDelete
  15. @budak penjara

    keh keh, nipis nipis pun boleh, tebal-tebal pun boleh, suka hati suka rasa.

    ReplyDelete
  16. @shakey

    owhhh, tak sempat nak snap terus habis disnap oleh mulut. keh keh keh.

    ReplyDelete
  17. SALAM...

    ELL CAMNE LU TAU NAMA ANAK POMPUAN GUA ZAHRAA?

    ANAK GUA ZAHRAA ADALAH ANAK SULUNG GUA. DIA MENINGGAL SELEPAS 3 JAM LAHIR PADA TAHUN 2008. GUA NAMAKAN DIA ZAHRAA. QUEEN OF HEAVEN. IYYAZ EUSOFF ANAK LELAKI GUA YG JADI ANAK SULUNG GANTI. IZZ LUQMAN ADIK PADA EUSOFF..INSYAALLAH KEDEPAN NI ADA REZKI ANAK POMPUAN GUA AKAN NAMAKAN ZAHRAA JUGA SEBAGAI PENGGANTI DAN GUA AKAN INGAT ANAK SULUNG GUA...

    ReplyDelete
  18. @waqheh

    gua kan ahli nujum...
    :P

    takpe, Allah bagi ujian kepada hambanya yang mampu memikul ujian tersebut. Dia maha tahu lu paling sabar hadapi ujianNya.

    Insya Allah ada rezeki dapat Zahraa yang lain sebagai pengganti

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?