Ikut Belakang

Thursday, December 29, 2011

Musibah II

Pada 21/12/2011 lebih kurang 10 hari dari kemalangan yang pertama, suami saya kemalangan dengan motorsikal, patah peha dan tangan kiri. Sekarang di hospital dan saya bercuti juga menjaganya. Doakan suami saya cepat sembuh dan doakanlah kami supaya dalam ketenangan dan kesabaran yang berkekalan. Maaf sekiranya selama ini saya ada mengguris hati dan perasaan semua blogger.

16 comments:

  1. Ya allah..ujian bertimpa-timpa utk kamu..bnykkan solat hajat ya minta perlindungan ALLAH Yang Maha Kuasa..akak doakan kesejahteraan kamu berdua

    ReplyDelete
  2. bawak banyak bersabar ye kak :|

    ReplyDelete
  3. Sabar awak. Setiap kejadian, ada hikmahnya. Pasti!

    Semoga suami lekas sembuh! Pasni ley g kua dating puas2 k?

    =D

    ReplyDelete
  4. aiseh~~sabar ye ell~~semua ok kan? semoga cepat kebah abang~~

    ReplyDelete
  5. semoga encik suami cpt sembuh ok ;) bersabar byk2, mungkin ada hikmah disebalik semua ni. InsyaAllah, setiap kesabaran memberikan kebahagiaan yg berlipat kali ganda ;)

    ReplyDelete
  6. ujian yg besar utk akak. sentiasa lah berdoa padaNya. semoga suami akak cepat2 sembuh. amin..

    ReplyDelete
  7. Selamat tahun baru 2012, semoga hidup Ell sekeluarga akan lebih baik pada tahun 2012 dan tahun-tahun seterusnya, InsyaAllah : )


    Ell ingat ye Allah SWT uji kita sebab dia sayangkan kita. semoga suami ell cepat sembuh, bersabar ye ell .

    ReplyDelete
  8. baru je timpa musibah...sabar byk2 ell...dugaan utk lu sebagai isteri n sebagai pasangn yg baru kawen...kasih syg lu berdua akan lagi erat dan diuji dlm keadaan begini..

    ReplyDelete
  9. Oh Allah sedang menguji kamu...
    Ujian Allah itu menunjukkan kasih sayangNya...
    Semoga terus tabah....

    ReplyDelete
  10. semoga suami dalam keadaan yg beransur pulih.dan semoga kamu berdua tabah menghadapi ujian ni. :)

    ReplyDelete
  11. ada hikmah disebaliknya. harap bersabar. semoga hubby cepat sembuh.

    ReplyDelete
  12. aduilaa patah paha.
    so camana?
    dah sihat sikit ker cik abang?

    ReplyDelete
  13. rasanya xde yg sakit hati kat tuan blog ni...semoga semua beransur baik...amin..

    ReplyDelete
  14. Mudah mudahan Allah permudahkan urusan suami kamu ell. simpati buat kamu

    ReplyDelete
  15. sabar ye kak ell. orang yang sabar tu mesti dapat terima dugaan dengan senang :)

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?