Ikut Belakang

Tuesday, April 17, 2012

Dada dan Perut

Suatu hari di Tesco Kuala Selangor,

Aku    :  Eh! Tengok tu, kenapa perempuan itu jalan mendada? (Bukan berjalan menggunakan dada)
Suami :  Biarlah, dia nak tunjukkan dada dia.
Aku    :  Okay, habis tu abang jalan memerut la? Sebab nak tunjukkan perut?
Suami :  Ini PJK okay.

  1. Perempuan ada yang dianugerahkan jalan mendada - aku tengok dia sebab attraction. Kalau aku sebagai  perempuan pun tertoleh dua tiga kali maka jangan kata lelaki yang gatal.
  2. Okay aku jeles dengan perempuan jalan mendada sebab aku tak ada errr, tidak mendada.
  3. Aku dan suami selalu berkongsi penglihatan tentang objek-objek menarik sekeliling. Sehati sejiwa.
  4. Suami memang jalan memerut dan itu salah satu aset kebanggaan. Nampak macam senang hati. Bila senang hati turun ke perut okay.
  5. Istilah memerut memang logik sebab "perut jalan kedepan" dan apabila sakit perut nak 'uk' pun dipanggil memerut.
Biar mendada jangan menonggek.

18 comments:

  1. Tapi.... kakcik sakit mata tengok wanita jalan pakai seluar ketat lepas tu baju pula paras pusat! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju kakcik,
      kadang-kadang dorg bukan remaja pun.
      pulak tu ada yg dengan ibu-ibu yg bersopan, tapi kenapa dorg pakai macam tu jugak.

      Delete
  2. kalau jalan mendada + menonggek + memerut mmg superb HAHA

    ReplyDelete
  3. Err...perempuan menonggek, mgkn bley jdk aset. Tp klu lelaki menonggek, agak seram di situ...

    ReplyDelete
  4. oh. tak yah la mendada. tak manis dipandang orang. hehe

    dill.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka mendada sebab ilmu penuh di dada kot. errr?

      Delete
  5. err errr macam tabley komen je bahagian ney. kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahagian mana? dada atau peurt? ~hahaha

      Delete
  6. hehehe comel je jalan memerut..;p

    tp mmg ada ppuan jln mendada..tp ada gak y sengaja mendada kan?hahaha

    ReplyDelete
  7. ada jenis tak mendada, tapi terhenjut², hehee... adakah merasakan agak comel di situ? (kesian)

    ReplyDelete
  8. Haha. Tak nak dua dua. Mendada dan mononggek! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. bagus, bagus elakkan. eh, bukan menggoda ke?

      Delete
  9. ooo istilah memerut pada cik ina plak, sakit perut nak buang air besar. samalah cik ina tak de benda yang cik ina nak mendadakan. ayat kefelingfingkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, kefelingfingkan. ayat baru tu cik ina...

      Delete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?