Ikut Belakang

Thursday, April 12, 2012

Sedikit, Sekejap III

Assalamualaikum.
#geram.
Macam-macam jadi dalam seminggu ni. Ada ke pulak aku yang kena cover prosiding Mahkamah lain, kes jenayah suruhanjaya sekuriti pulak tu. Dah tak ada orang lain ke yang memang buat kes jenayah? Aku pulak yang bahagian sivil kena cover. Memang aku sorang je kot pekerja kat sini, orang lain semua dah berhenti agaknya. Habis tu kerja yang kat opis aku berlambak ni sape nak buat? Haaa? Sebab tu la aku macam malas nak bukak blog. #tetibablogjadimangsa.

10 comments:

  1. Replies
    1. owh macam hilang sabar. kes itu sungguh panjang

      Delete
  2. mcm menarik je keje ell..kita tuko tempat nak tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarik jugak kak tapi banyak sangat kerjanya...
      hehe

      Delete
  3. eh..ni tak kira mendedahkan rahsia kerajaan ka..??hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. mane ada dedahkan rahsia, sebab dah tak rahsia lagi

      Delete
  4. Ell nak wat cam mana sukar atau tidak hidup kena diteruskan, kah kah kah, dah namanya pekerja kena pasrah ye dak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya yg menurut perintah cik ina...

      Delete
  5. Pernah tak kena cover Tuan Hakim...?

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?