Ikut Belakang

Wednesday, April 25, 2012

Unread

Email.
1827 Unread.
Baki selepas delete notification dari FB.
Bila nak read?
Bila sudah berhenti kerja dan ada banyak masa berjimba-jimba.

22 comments:

  1. tak ada telefon pintar..?kita sama..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. memang banyak tak larat nak baca satu-satu

      Delete
  3. akak ada 2 emel..satu emel tu khas utk bisnes punya..mmg jaga betul..hari-hari bersihkan spam..yg satu lg emel tu dah mmg x ter-read lagi dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA, kalau saya ada dua emel mesti lagi banyakkkk yang tak habis nak bukak...

      Delete
  4. salam...

    penat nak buka email...bnyk sgt y belm unreadnya..hehe

    ReplyDelete
  5. bnyknyer unread... mcm artis pulak ahaksz~ >_<

    ReplyDelete
  6. samalah ..kak ati pun jaran
    sgt chk..sekali tgk ...mak ehh..beribu2

    p/s: berhenti kerja ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, baca emel kena spend masa lama.

      p/s : tak benti kak ati, bila dah pencen nanti kot. haha

      Delete
  7. tak payah read..delete jer semuo...hehe

    ReplyDelete
  8. tak payah baca, delete jer semua..

    ReplyDelete
  9. samalah cik ina ada banyak beribu gak unread email tapi email keja, tak de masa nak delete, kadang -kadang naik menyampah gak: (

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?