Ikut Belakang

Wednesday, May 16, 2012

Selamat

Hari ni last bekerja. Yey. Cuti dua hari.
Selamat Hari Guru untuk bekas guru-guruku sekalian. Makcik aku ada dua orang yang jadi guru. Pakcik dua orang juga. Sebenarnya tak terlewat wish kat mak aku dan kesemua mak-mak di dunia, Selamat Hari Ibu.

Tweet : Sebenarnya nak buat auto publish tapi ada sejarah disebalik auto publish yang dahulu kala, maka dikuburkan niat tersebut.
*Doakan suamiku semoga pembedahan berjalan lancar dan selamat semuanya. Amin. Doa kalian iaitu kawan-kawan yang tersayang yang sedang membaca setiap baris kata ini sesungguhnya amat bermakna sebagai suntikan semangat untuk aku. Terima kasih atas sokongan dan doa-doa selama ini. Semoga Allah sahaja yang dapat membalas segala jasa.

18 comments:

  1. Selagu kuat semangat, selagi tu semuanya akan selamat.

    =D

    ReplyDelete
  2. Semoga suami Ell selamat menjalani pembedahan......

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah semuanya akan baik2 sahaja dan berakhir dengan selamat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya allah semuanya akan selamat

      Delete
  4. semoga awak tabah menghadapinya.dan dipermudahkan segalanya. InsyaAllah~

    ReplyDelete
  5. semoga segalanya dipermudahkan

    ReplyDelete
  6. insyALLAH dipermudah kan urusan. ell seorang yg kuat!

    ReplyDelete
  7. selamat hari guru n selamat hari ibu jugak untuk mereka Ell..err Ell ke k.Ell actually?hehe..n semoga operation ur hubby selamat semuanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu yana. kita tua 2 tahun dr yana je. haha

      Delete
  8. moga husband cepat sembuh. ameen.

    dill.

    ReplyDelete
  9. insyaAllah...

    moga segalanya berjalan dengan lancar..aminn

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?