Ikut Belakang

Saturday, June 9, 2012

5hb?

Tarikh Lahir pada 5 & 17

Yang lahir pada tarikh ini adalah seorang yang optimis, bercita-cita tinggi dan punya kecederungan untuk berprestasi. Namun begitu dia adalah seorang yang berwatak keras dan apa yang diinginkan selalunya dipenuhi.Memandangkan sesuatu selalunya dari segi yang menguntungkan.Tapi sayangnya dia suka menganggap remeh pada orang lain.Dalam soal cinta, berhati-hatilah kerana dia suka bertukar-tukar pasangan.


Keh-keh-keh. 

keras - Watak keras tu ada sikit tapi mungkin pengaruh persekitaran atau didikan masa kecik. Mak seorang yang garang asyik kena ketil je. Jadi, tiada masa nak manja-manja. Dah tua ni pulak buang tebiat manja-manja dengan mak abah. 

berprestasi - Aku suka kerja. Suka buat kerja dan kadang-kadang sibuk cari kerja. Tapi kuat ngomel kalau kerja banyak pulak. Hai, banyak songeh.


tukar-tukar pasangan - Tak pernah kot. Saya jenis setia. Dari awal hingga akhir Insya Allah hanya suami saya sorang je, dialah cinta pertama dan akhir. Baik tak saya sebab tak bercinta masa sekolah? Hehe. Sebenarnya takde orang yang ngorat sebab dorang cakap saya garang sangat + tak cantik.


14 comments:

  1. Suami kakcik bukanlah lelaki pertama yang hadir dalam hati kakcik, tapi InsyaAllah dia adalah yang terakhir. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. piwit. hehe, insya allah. sehingga ke akhir hayat

      Delete
  2. Replies
    1. takpe, leh tengok tarikh akan datang

      Delete
  3. tukar pasangan tak.. tapi ramai kawan lelaki berbanding perempuan.. itu dulu.. sekarang kenalah jaga perasaan suami kan.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. woahhhh. hehe. betul, sekarang suami la segalanya.

      Delete
  4. yang last tu bahaya.. hehe, tapi dah terbukti salah kan.. hehe.. ell ni umo berapa eh? nama penuh? hehe, coz nama kita hampir sama lah.. eheheheeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes! salah. haha. alamak sesi kenal-kenal ke.
      umur baru 27 dik, muda kan. nama panjang, panjang sangat tak muat. hehe. nama panggilan akak pun ella juga.

      Delete
  5. ell tolong tengok yg lahir 18hb lak bole?..

    ReplyDelete
  6. horrorscope ni kekadang betul tau!

    tebalik plak.. menakutkan :_)

    ReplyDelete
    Replies
    1. menakutkan? haha, ye, kadang-kadang.

      Delete
  7. hehehe...bgus lah seorang yang setia...moga trus kekal :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cubalah untuk setia. muhahahahahaha

      Delete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?