Ikut Belakang

Saturday, July 21, 2012

Selamat Berpuasa

Selamat Menyambut bulan Ramadhan penuh keberkatan. Azam sama macam tahun-tahun sebelum ini, puasa penuh. Haha. Takpe, insya Allah suatu hari nanti kan? Bulan puasa macam biasa, aku akan buat jurnal puasa, seperti tahun lepas. Haha. Macam bagus je.




spageti untuk sahur dan berbuka

14 comments:

  1. so western la menu hari ni.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi, western sangat.
      sebab sangat senang

      Delete
  2. tu dia..bestnya menu sahur..western lagi tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, sebab senang dan cepat kak.

      Delete
  3. wah gempaknya menu sahur diaa


    selamat berpuasa ell :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, gempak la sangat kak, sebab benda tu senang dan cepat...

      Delete
  4. Replies
    1. aaaaaaaa jangan makan, pose la.

      Delete
  5. woahhhhhhhhhhhhhhh mahu keluar balik makan sahur spageti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. perghhh, bertapa dalam bilik ke.

      Delete
  6. kelas k.ell sahur spagetti..tapi terliur lah pulak ni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, yg cepat gerenti sedap...

      Delete
  7. Kau tahu tak post ni tak membantu ketahanan puasa aku?

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?