Ikut Belakang

Tuesday, July 17, 2012

Yana, Prettywrite

Akhirnya, dapat jugak publish entri setelah berperang dengan blogger ni yang wat hal sejak minggu lepas. Entri ni tribute tanda terima kasih buat Yana kerana telah mengeposkan hadiah yang comel lote macam tuannya juga, errr comel macam tuan yang bagi hadiah atau tuan yang dapat hadiah? Hehe.


Hadiah ni sempena menang bloglist contest prettywrite sedikit masa dulu, kesian Yana sebab terpaksa tunggu lama nak dapatkan alamat aku, dah emel tapi Yana tetap tak received jugak. Dah puas belek spam bagai tapi still takde.

Boleh pakai raya nanti kan. Comel tak.

Yana : Nanti wat contest lagi ye. Dorang kat opis ni pun main teka-teka apakah bendanya di dalam sampul, dibelek-belek, dipenyek-penyek. Haha.

16 comments:

  1. Comel hadiahnya. Cantik.

    Tahniah.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. comelkan, macam tuan dia. haha

      thnk kakcik

      Delete
  2. Comel. Tp ade tak teddy yg pki celak n kuku hitam?

    =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. mestilah comel.
      takde jumpa lagi teddy camtu gothic emo. haha

      Delete
  3. amboi tajuk K.Ell..terharu ni..hehe..
    ahah siap penyek2 ek..brooch jer..molek sgt pakai buat raya..hee taktaw K.Ell suka tak warna merah..huhu
    nt yana wat contest lg ajakla kawan2 akak join eyh..ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka sangat yana, tak kisah la kaler apa pun, colorful gitu. boleh suai padan dengan mana-mana tudung.

      tenkiu banyak2 tau. lebiu...

      Delete
  4. wah comelll..comel mcm tuan yg dpt hadiah..yg bg hadiah mistila comel juge kannn hehe

    ReplyDelete
  5. amboiii..dapat hadiah diaaa..best gak tu dapat hadiah sekali sekala..

    ReplyDelete
  6. cantik.. merah lagi akak suka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sejal dua menjak ni pun suak merah kak. hehe

      Delete
  7. As salam Ell,

    Amboi dpt brooch raya free! nak jgk! hehee... ;))

    Comel..comel ssgt mcm tuannye & si pemberi tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa'alaikumsalam kak

      hehe, bestnya dapat brooch nak pakai time raya.

      Delete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?