Ikut Belakang

Tuesday, August 14, 2012

Selamat Hari Raya 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin,
sekiranya ada salah dan silap,
terkasar bahasa, terguris perasaan, tersumbang perlakuan,
dipinta daripada semua kawan-kawan dan kawan-kawan dan sahabat-sahabat,
minta maaf lah sebab tercuti awal dan kalau sempat saya akan pergi beraya di "rumah" kamu semua,
kalau tak sempat, minta maaf sekali lagi.

Hati-hati memandu~~

cilok dr google. Haha

12 comments:

  1. selamat harinraya,maaf zahir batin, awlnya cuti... balik mana

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya juga buat ell sekeluarga..mesti tak sabar nak bercuti dah ni..

    ReplyDelete
  3. Hu2x.. Akak tukang tutup pintu opis Jumaat nih.. sume dh balik hari kamis tak pun 1/2 hari Jumaat.. SELAMAT HARI RAYA ELL

    ReplyDelete
  4. wahh..awalnya kak cuti..huhu..
    selamat hari raya jugak kak..
    maaf zahir batin ya segala salah silap..
    esp pasal nak ajar jht manik..ahah..tak sempat lg kak..maaf sangat2 k..terkilan pulak dah janji kan..huhu..

    selamat beraya dengan gembira ya k.ell..

    ReplyDelete
  5. awalnya cuti.selamat bergembira bersama orang tersayang

    ReplyDelete
  6. salam aidlfitri, ell :)

    dill.

    ReplyDelete
  7. Salam Aidilfitri...!

    kem salam en suami!

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya..
    maaf zahir batin

    ReplyDelete
  9. As salam Ell,

    Salam Aidilfitri! Knock...knock... dtg nak raya! hehehe... Maaf ell akak baru sempat nak menjenguk ke 'rumah' kamu ni... Nnt updatelah cite2 raya kamu pulak ye ;))

    Take care carino :))

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?