Ikut Belakang

Wednesday, September 5, 2012

Duit Raya

Berzaman nak update blog. Busy sangat tu tidaklah, tapi duk bergosip raya dengan opismet la kan. Sambil makan biskot raya. Haha. Tahun ni masih dapat duit raya? Eh mestilah, banyak pulak tu. Suami yang bagi, haruslah banyak. Elaun sepanjang tahun. Hehe.

Nah, amik ni. (Padahal tukang kira duit orang je)

Yay! Saya kaya sebab Kak Wa (panggilan aku di rumah) bagi duit raya banyak. Haha
Gambar aku terima duit raya? Mana boleh tunjuk. Haha

10 comments:

  1. fuh! Tayang uit rayo ko? Adehhh! Mule mate ni rambag je nmpk duit. Pokai da ni. Heee~

    ReplyDelete
  2. dik, bole percaya ke dgn kak Wa awak ni?
    entah2 dah diselitnya $10 celah pintu tu awal-awal dik...

    ReplyDelete
  3. haha..saya pun suka tolong budak kira duit raya...

    ReplyDelete
  4. As salam El,

    Akak dtg bwk Iman nak raya! Iman mintak duit kaler merah...hehehee :)

    ReplyDelete
  5. boleh buat beli spek mata..baru leh ngurat awek..huhu

    ReplyDelete
  6. tgk duit raya anak terpaksa tahan nafsu serakah hahaha!

    ReplyDelete
  7. tu dia besaq2 pun dapat duit raya jugak..

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?