Ikut Belakang

Friday, November 9, 2012

Apa Stress?

Apakah tanda-tanda kamu sebenarnya mengalami stress? Ianya apabila-

  • Tak boleh dengar bunyi telefon - rasa nak campak telefon. Lagi-lagi kalau lawyer atau bos yang telefon selang 1 minit.
  • Rasa nak baling stapler kalau dawai kokot dah habis. Lagi-lagi kalau sebelum tu opismet yang habiskannya.
  • Kertas habis dalam mesin fotostat/printer. Lagi-lagi time tu bos nak cepat/lawyer tengah tunggu
  • Masa order waffle, 5 minit kemudian tetiba ada mamat baru sampai dan baru order tapi dia dapat dulu - rasa macam nak terbalikkan meja je meja kakak tu.
Apa lagi yang membuatkan anda stress?

Dan cara aku nak hilangkan stress, ianya adalah-

  • Istighfar sebab kalau stress teruk nanti kena penyakit pulak
  • Tarik nafas dan hembus kuat-kuat
  • Senyum
  •  Melukis ke
 
  •  Belai arnab ke
  • Belai suami ke. Hahahaha
 Apa pulak penyelesaian stress anda? Cer citer, cer citer

 

17 comments:

  1. kucing GORENG gemok..kah kah kah..Dulu saya pun igt tu maksud KOG!

    ReplyDelete
  2. Kakcik hilangkan stress dengan menulis. :)

    ReplyDelete
  3. akak suka makan cokelat!

    makan arnab boleh hilang stress x? hehe

    ReplyDelete
  4. gua rasa nak marah je bila ada salah silap...gua pernah bakar sebuah bank d semenanjung sbb stress cucuk duit tapi duit xde...salah gua ke salah bank?

    ReplyDelete
  5. kita stress pastu mula marah2..n nanges..da nanges lega ase..hahahha

    ReplyDelete
  6. kalo akak stress nak duk sorang2 jer dan tak mau org ganggu..

    ReplyDelete
  7. selalunya aku akan makan, menung2 & tido ahaha

    ReplyDelete
  8. hehee kita stress belai perut. Hahaa makan bebanyak ! Wah lama tak pi blog kak ell. comel arnab ! :)

    ReplyDelete
  9. saya sgt stres memikirkan kehilangan org yg tersayang...

    d tak caranya utk menghindarkan..

    ReplyDelete
  10. akkk.. aku prefer icec ream bila aku stress.. tapi lately aku bila stress aku dgar lagu kuat3 dan tido.. bila esok dah tak apa3 .. ehehe

    ~reenapple~ (malas nak login. haha)

    ReplyDelete
  11. Kucing Goreng Gemok.. hehehe.. ;)
    bila tengah stress.. sabar.. Istighfar.. senyum.. ;)

    psstt: sebab dorang dah tukar sekolah kat area rumah akak sekarang.. kalau dulu memang sekolah kat area rumah nenek a.k.a pengasuh lama..

    ReplyDelete
  12. saya takdek suami nak dibelai..camne..huhu

    ReplyDelete
  13. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?