Ikut Belakang

Friday, May 10, 2013

Selamat Hari Ibu-Ibu

Hari ni hari ibu. Selamat Menyambut Hari Ibu untuk semua Ibu-Ibu yang dikasihi di seluruh dunia. Selamat Hari Ibu juga untuk saya tahun ni dapat sambut Hari Ibu. Nak makan kek banyak-banyak, boleh? Makan selagi boleh sebab nanti masa berpantang terkebil-kebil nengok je. Haha.

 idung yang sentiasa kembang lagi mengembangkan

 dengan tak malunya beratur nak amek cotton candy free

Selamat Hari Ibu untuk ibuku tersayang. Segala pengorbanan yang telah diberikan selama ini cukup-cukup dihargai dan sampai bila-bila pun jasa itu tidak akan dilupakan.
Peluk2 dan cium2 mak saya dari kejauhan.

11 comments:

  1. sayangi ibu bapa kita selagi ada kan !

    ReplyDelete
  2. Sayang sgt ibu saya !!!
    Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too :)

    insanbiasabiasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. selamat hari ibu buat semua ibu2 ;)

    ReplyDelete
  4. wish kat mak sudah.. tunggu wish dari anak2 pulak.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  5. huyooo. akak pun dah kembang. haha. sihat betol. semoga baik baik aja. selamat hari bakal ibu

    ReplyDelete
  6. selamat hari ibu kepada bakal ibu kak ell nekimura :p

    ReplyDelete
  7. Bukan hari ahad 12 mei ke hari ibu. Anyway selamat hari ibu.

    ReplyDelete
  8. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  9. tak suka cotton candy... hilang kat lidah... tak sempat telan pon!

    ReplyDelete
  10. selamat hari ibu juga dik ! ;)

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?