Ikut Belakang

Tuesday, June 11, 2013

CV

Alahai. Bukan LV (louis vuitton)
Ingatkan 2 minggu dapat CV (court vacation); bermaksud tiada kes berlangsung, dapatlah kita ni vacation. Tapi warghhh lagi teruk tak cukup masa nak menaip. Time ni pulak bos (tiada kes berlangsung), bermaksud bos berjaya melangsungkan kuasa vetonya mengerahkan aku menaip setiap masa. Bos pulak suka-suki je order. Itu, ini. Eh bos, saya bukan squidward. Tangan ada kiri dan kanan saja dong~

Dia pulak main interkam intercom je. Kita ni memboyot ha berjalan ke hulu-hilir, keluar masuk bilik dia. Kata dia supaya senang bersalin. Kalau senang sangat, bukanlah saya nak bersalin dalam bilik bos dibidankan oleh bos pun. Tolonglah cepatlah habis minggu ni, CV ni diperuntukkan untuk bos-bos cuti daripada melangsungkan kes sambil bercuti keluar negeri atau negara. Nampak gayanya bos aku ni berjaya untuk menghalang kami daripada bercuti adanya juga.

11 Jun 2012 - 11 Jun 2013 genap setahun di tempat baru ni~ katanya sementara je, tapi setahun tu sementara ke?

(Warghhh~~~sambil sempat BW dan tekan publish!)

kaichou-wa-maid-sama

Dah lama tak vacation melayan anime~

21 comments:

  1. gile klako... entri cik emo dh makin klako ea skrg...
    jaga buyungan elok2 ea

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak ieyza, mak emo la sebab dah buyungan~

      Delete
  2. sempat lagi kau blogging time kerja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kira, aku sempatkan jugak... kalo keja takleh cuti, blog pun takleh cuti. eh? time rajin la... haha

      Delete
  3. hahahahaha....

    diminta supaya selalulah emo sbb klu tak emo, maka tak ebrasaplah blog ni. Eh?

    ReplyDelete
  4. Ooooo..saya belajar istilah baru ni..Court Vacation...Kesian awak tak dpt vacation...hihihi...Kalau stress/penat sangat, mai klinik saya, saya issue MC 3 hari...biar boss awak takleh terkam intercom...ekekekekeke..

    PS:Kampung awak kat mana? Sg Hj Dorani? or area Sekinchan tu? Saya sebenar benarnya, baru 1st time makan kat Aroma tu..selama ni dengar org asyik cerita aja pasal seafood kat Jeram...hehehe...Saya mmg dah lama plan weekend nak gi Pasir Penambang atau Sekinchan borong ikan2 segar, buat stok masakan kat rumah...masih tak tertunai..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat mana klinik Doc? nak gi terkam klinik sah-sah dapat 3 hari. heavennyeee....

      Delete
  5. Replies
    1. sabar, sabar nanti dapat cuti 3bulan plus plus plus. haha

      Delete
  6. kena cuti memang dah tu.. stress tak leh lelama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalaulah boleh kak. mengamuk orang tua tu nanti... kang kalau cuti awal, tak senyaplah telefon duk kacau. lagi stress... :P

      Delete
  7. Takpe, lepas ni boleh jadi employee of the year. insya Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. indahnya saat tu kalau menjadi kenyataan. employee of the year dalam hati jelah...

      Delete
  8. spesis bos tak boleh tengok pekerja lenggang lenggok tue. Nak bersenang skit pun susah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah, macamlah kita ni tak buat kerja langsung

      Delete
  9. mesti comel tengok eLL mengomel bebelkan bos sambil berjalan2.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  10. hihi.. jangan marah2 mom to be :)

    ReplyDelete
  11. kadang2 rasa setahun tu mcm cepat je..:) pejam celik pejam celik dah nak puasa dah 24 hari lagi..:)

    *folo blog anda

    ReplyDelete
  12. sabo je la dpt bos mcm tu...huhu...

    salam, tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

    nice blog!!

    ReplyDelete

Sharing is Caring,
Comment is Romance,
EH?